Vanaf december 2019 tot op heden ben ik verantwoordelijk voor de social media en marketing van Bodyline healthcenter (de grootste aanbieder op het gebied van sport en bewegen in Zeeuws-Vlaanderen). Hierbij verzorg ik tal van externe communicatie, waaronder: nieuwsbrief, website, Facebook, Instagram, Youtube, narrowcasting en de Google bedrijfspagina.
#

Project Informatie:

Belangrijk voor Bodyline is een doorgetrokken communicatiestijl. In de eerste instantie wordt dit gedaan door het huisstijl ontwerp in alle kanalen te integreren (Een voorbeeld: elke tak van Bodyline heeft een specifieke kleur, paars wordt bijvoorbeeld gebruikt voor Body&Mind). Daarnaast werken we met vaste formats, tijdens de corona periode hebben we weken lang gecommuniceerd met een “ieder apart, maar toch samen” afbeelding. Hierop werden dan de boodschappen “welkom terug”, “Buiten Sporten” of “Naar Binnen” geplaatst. Deze afbeeldingen werden ingezet op social media, website, nieuwsbrief en narrowcasting. Dit is slechts één voorbeeld van hoe formats gebruikt worden om de communicatie naar de (toekomstige) leden te bevorderen. 

  • Titel: Bodyline online
  • Client: Bodyline healthcenter
  • Task: Marketing E-mail Marketing Project Management
  • Skills: Marketing Automation Software Social Channels Screencloud Signage
Share: